Tekstgrootte
Klachtenregeling
Overal waar gewerkt wordt, dus ook op school, worden helaas fouten gemaakt. Wij vinden het belangrijk dat iedereen met een klacht serieus genomen wordt. Klachten kunnen het beste in eerste instantie met de leerkracht en/of andere direct betrokkenen worden besproken.
Bij problemen probeert de leerkracht samen met de leerling of zijn/haar ouder(s) de beste oplossing te vinden. Mocht u het gevoel krijgen dat u niet serieus behandeld wordt of dat er niet goed naar u geluisterd wordt, dan kunt u de zaak bespreken met de directie of de interne contactpersoon van de school die door het bestuur is aangesteld voor de bespreking van klachten.
De contactpersoon bij ons op school is mevr. J. Opic.
Als uw klacht niet naar uw tevredenheid wordt afgehandeld, kunt u een beroep doen op een externe en onafhankelijke vertrouwenspersoon.
De naam en bereikbaarheid van de externe vertrouwenspersoon luidt: Thomas Habricht, Sociaalverpleegkundige, GGD Gelderland-Zuid, T: 088 – 144 73 00 (locatie Tiel) M: 06 - 83 21 62 2.
Het adres van de klachtencommissie luidt: www.gcbo.nl / info@gcbo.nl / 070-3861697
Antipest coördinator is M.Jakobsen, m.jakobsen@cpob.nl
Voor meer informatie zie onderstaande regelingen.